Regulamin

Regulamin sklepu internetowego.

1.Katalog produktów na stronie internetowej przedstawia ofertę towarową , nie jest jednak sklepem internetowym.

2.Dostępność produktów i ich ceny potwierdzamy po złożeniu przez Państwa zamówienia.                                       

3.W związku z ograniczoną ilością produktów w magazynach może zaistnieć sytuacja w której zabraknie artykułu przez  Państwa wybranego, a jeszcze widocznego na stronie internetowej.                                                              

4.Aktualne ceny wybranych przez Państwa produktów mogą różnić się od cen z kolejnych dostaw.

5.Po dokonaniu przez Państwa zamówienia na stronie internetowej, formularz zamówienia zostaje automatycznie przesłany na adres podanej przez Państwa skrzynki e-mail oraz na adres firmy DAVOS. W najszybszym możliwym czasie wyślemy do Państwa wiadomość potwierdzającą dostępność i cenę zamówionego towaru. Po e- mailowym zaakceptowaniu przez Państwa informacji dotyczących dostępności i cen towaru, zamówienie przechodzi do fazy realizacji.

6.Towar do Państwa może zostać wysłany za pośrednictwem firmy kurierskiej, bądź odebrany osobiście przez Państwa w siedzibie naszej firmy. Termin dostawy przesyłki określamy od 2 do 5 dni roboczych od momentu ostatecznego potwierdzenia przez Państwa zamówienia. lub dłuższego w przypadku czasu potrzebnego na wyprodukowanie danego artykułu (produkt na zamówienie) .Taki termin jest podany przy danym artykule lub według indywidualnego porozumienia sklepu z odbiorcą .

7.Należność za zamówiony towar pobierana jest w formie przedpłaty na konto                                                            BS SZTUM oddz.Gdańsk 09 8309 0000   0083 6016 3000 0010 UWAGA: W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia nadany przy jego składaniu. Należność może być również regulowana u kuriera dostarczającego przesyłkę (pobranie).                                                                                                                                                    

8. Usterki, jakie powstały podczas używania towaru, można zgłosić w formie reklamacji na adres e-mail: davos@gd.onet.pl. Termin rozpatrzenia reklamacji - 14 dni.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. Wszelkie zwroty muszą być uzgodnione drogą mailową z firmą DAVOS. W przypadku odsyłania towaru do firmy DAVOS koszt usługi transportowej pokrywa klient. Firma DAVOS nie przyjmuje przesyłek „za pobraniem”